مسافر
مسافر ( هرچی بخوای گیر میاری)
درباره وبلاگ


این وبلاگ تنها برای سرگرمی بوده و هیچگونه جنبه ی سیاسی ندارد
آخرین مطالب
نويسندگان
24 مهر 1389برچسب:, :: 8:36 :: نويسنده : مسافر

سواريم ،سوار باد،مسافري خسته تنم

به داد گريه هام نَرِس،با شادي بيگانه منم

مثل ِ خود پرنده ها پَر زدن ُ خوب بلدم

در بين اين ستاره ها عمريه پَر پَر مي زنم

کَسي نگفت کجا برم،خونه ر ُ کَس نشون نداد

هرکي منو روونه کرد گرفت سپرد به دست باد!

       

کَسی به من هرگز نگفت چرا باید سفر کنم!

از ریشه و از خاطره چرا باید گذر کنم!

ای کاش کَسی به من می گفت سهم من از دنیا چیه؟!

خانه کجاست!غربت کجاست!همدرد بغض من کیه!

 

کَسي نگفت کجا برم،خونه ر ُ کَس نشون نداد

هرکي منو روونه کرد گرفت سپرد به دست باد!

       

هنوز دارم پَر می زنم مثل ِ خود پرنده ها

اما نمی دونم که باز غربت کجــــــــاست!خــــــــانه کجاست!!!

سفر همیشه واسه من قصه ی تکراری بوده

چکیدن قطره ای اشک در پی دلداری بوده!

سفر حکایت ِ منه،حکایت و قصه ی من

پروازم ُ از من بگیر، بال و پَرم خسته شــــــــــــــــــدن

 

کَسي نگفت کجا برم،خونه ر ُ کَس نشون نداد

هرکي منو روونه کرد گرفت سپرد به دست باد!

       

هنوز دارم پَر می زنم مثل ِ خود پرنده ها

اما نمی دونم که باز غربت کجــــــــاست!خـــــــــــــــــــانه کجاست!!!



نظرات شما عزیزان:

گمگشته
ساعت20:36---8 آبان 1389
شعرها همیه احساس ادم رو بیان میکنم میدونم از عمق وجودت داری میگی که :سهم من از دنیا چیه
همدرد بغض من کیه
من بهت میگم همدرد تموم بغضای عالم تنها و تنها خداست
اینو وقتی به عشقت برسی میفهمی که هدفت یه چیزه دیگه است و اون چیزی که همه ما دنبالشیم عشق زمینی نیست!!!!!


nadia
ساعت15:53---24 مهر 1389
slm







khubi???? webet kheili bahale







rasti linkidamet u ham mano blink va khoshhal misham k be weba sar bezani







ghorbunet







bye bye





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 29374
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 95
تعداد آنلاین : 1