فروشگاه
مسافر ( هرچی بخوای گیر میاری)
درباره وبلاگ


این وبلاگ تنها برای سرگرمی بوده و هیچگونه جنبه ی سیاسی ندارد
آخرین مطالب
نويسندگان

با سلام

فروشگاه این وبلاگ راه اندازی شد.

یه سر بزنید قول میدم پشیمون نمیشید. هر نرم افزار و بازی بخوای اونجا پیدا میکنید.



نظرات شما عزیزان:

ع. آق اركاكلي .سليم
ساعت9:14---17 آذر 1390
سلام وبلاگ خوبي داري من شما رو لينك كردم خوشحال ميشم شما هم منو لينك كنيد

محمد
ساعت21:35---4 آذر 1390
سلام دوست من
من حاضر به همکاری هستم . بیا از وبلاگ نماز که یک مسابقه هستش درباره نماز شروع کنیم
برو تو این سایت
http://esfehan.namaz.ir/page.php?page=showarticles&cat=2 7&id=6&office=esfehan
قبول داری بسم الله

من سوال و پاسخ درباره نماز رو بعهده میگیرم
یکسری سوال مطرح میکنم و پاسخمیدم



محمد
ساعت11:43---30 آبان 1390
سلام دوست من
اینکه میخوتای یه وبلاگ گروهی و قوی داشته باشیم خوبه
اما چه جوری منظورت رو کامل متوجه نشدم
یعنی یک همکاری فوق العاده با ترافیک بالا
خوبه
اما چه جوری
فکری دربارش کردی
اگه اینطور باشه حتی میشه به صورت فوق العاده کسب در امد کرد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1427
بازدید ماه : 1516
بازدید کل : 29124
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 95
تعداد آنلاین : 1